Veelgestelde vragen – Apotheek 't Sorghbosch – Heemstede

Apotheek 't Sorghbosch

Veelgestelde vragen

Is mijn recept al ontvangen in de apotheek?

De recepten die wij ontvangen worden op dezelfde dag verwerkt. De medicijnen liggen dan dezelfde of de volgende dag klaar voor u klaar.

 

Hoe weet ik of mijn medicijnen klaarliggen in de apotheek?

U krijgt een email wanneer uw medicijnen klaarliggen in de apotheek. In het deze email staat waar u uw medicijnen kunt ophalen, aan de balie of uit de 24-uurs afhaalautomaat.

 

Kunnen mijn medicijnen bezorgd worden?

Wij kunnen uw medicijnen bezorgen. Onze bezorgers bezorgen dagelijks tussen 15:00 – 18:00 uur.

 

Ik heb een vraag over een rekening, waar kan ik terecht?

Stuurt u ons bij voorkeur een email, dan komen we hier zo spoedig mogelijk op terug.

 

Hoe vraag ik een medicatieoverzicht aan?

U kunt een medicatieoverzicht aanvragen op onze website. Ook kunt u zelf uw overzicht uitprinten als u gebruik maakt van mijngezondheid.net of de MedGemak-app. Zie voor meer informatie de website van MijnGezondheid.net.

 

Ik heb een vraag over mijn medicijnen, wie moet ik daarvoor hebben?

Voor vragen over uw medicijnen kunt u altijd terecht in de apotheek, telefonisch, op de website, via MedGemak of per email. Veel vragen kunnen worden beantwoord door onze apothekersassistenten, maar er is ook altijd een apotheker beschikbaar om antwoord te geven op uw vragen.